Reklamation

Reklamationer & felleveranser

Om du vid mottagandet av ditt paket upptäcker att försändelsen är synligt transportskadad ska detta reklameras omgående till paketombudet, detta gäller både vid hemleverans och när du själv hämtar paketet hos ett ombud. Om du vid uppackning upptäcker att innehållet är skadat, hör av dig till test@webperfect.se senast inom 7 kalenderdagar.

Om du har fått fel vara, om varan är skadad eller om det är något annat fel på varan, var vänlig kontakta kundservice på test@webperfect.se innan du returnerar produkten. Ange alltid ditt ordernummer i mailet. Bifoga en digital närbild om produkten är skadad samt ytterligare en bild om det finns yttre skador på paketet. Vid eventuell återsändning av reklamerad produkt skickar vi en förbetald returetikett. Om du själv väljer att skicka tillbaka produkten så ansvarar du för frakten. Tänk på att det alltid är du som ansvarar för att sändningen kommer fram hel. Packa väl i originalförpackning och bifoga beskrivning av felaktigheten.

Om du har valt faktura som betalsätt, observera att den ska betalas även om varan reklameras. Eventuell reglering av fakturan sker när ärendet har hanterats.